REGULAMIN SPRZEDAŻY KURSÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM CENTRUM SZKOLEŃ DIRECTME SP. Z O.O.

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży usług szkoleniowych (kursów języka angielskiego) oferowanych przez Centrum Szkoleń DirectMe Sp. z o.o., z siedzibą w Częstochowie przy ul. Focha 42a/36, 42-217 Częstochowa, wpisaną do KRS pod numerem 0001186600, NIP: 5732964711, zwaną dalej Firmą lub CS DirectMe.

2. Kontakt z Firmą możliwy jest poprzez:

3. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej https://tarkowski.edu.pl/regulamin-sklepu w sposób umożliwiający jego utrwalenie i odtwarzanie przez Kupującego.

4. Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zakupu. Dokonanie zakupu w sklepie oznacza akceptację jego postanowień.
5. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§2. DEFINICJE
1. Kupujący / Uczestnik / Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu kursu językowego poprzez sklep internetowy.

2. Kurs – usługa szkoleniowa w zakresie nauki języka angielskiego, prowadzona metodą bezpośrednią, w formie indywidualnej, grupowej, stacjonarnej, hybrydowej lub online.

3. Formularz rejestracji – elektroniczny formularz udostępniony po dokonaniu zakupu, służący do wyboru terminów zajęć i ustalenia szczegółów organizacyjnych kursu.

4. Sklep – serwis internetowy umożliwiający zawieranie umów o świadczenie usług szkoleniowych, dostępny pod adresem https://tarkowski.edu.pl/shop.

5. Cennik – aktualne zestawienie cen kursów dostępne na stronie https://tarkowski.edu.pl/cennik.

§3. ZAWARCIE UMOWY

1. Zakup kursu w sklepie internetowym stanowi zawarcie umowy o świadczenie usług szkoleniowych między Kupującym a Firmą.

2. Potwierdzenie zakupu przesyłane jest automatycznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia i stanowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku.

3. Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia formularza rejestracji kursu w ciągu 3 dni roboczych od daty zakupu.

4. W przypadku braku możliwości wypełnienia formularza z przyczyn technicznych (np. brak linka w wiadomości e-mail), Kupujący powinien niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od zakupu, skontaktować się z Firmą w celu uzyskania pomocy.

5. Brak wypełnienia formularza lub brak kontaktu w ww. terminie oznacza rezygnację z kursu z winy Kupującego. W takiej sytuacji Firma potrąca z wpłaty kwotę odpowiadającą rzeczywiście poniesionym kosztom obsługi transakcji (m.in. prowizje operatorów płatności, koszty administracyjne), nie większą jednak niż 15% wartości zamówienia, a pozostałą kwotę zwraca Kupującemu.

6. Ponowne wysłanie linka do formularza nie przedłuża terminu na jego wypełnienie.

7. Wypełnienie formularza i ustalenie terminów zajęć jest warunkiem rozpoczęcia realizacji kursu.

§4. ZASADY REALIZACJI KURSU

1. Kursy odbywają się w terminach uzgodnionych z Uczestnikiem poprzez formularz rejestracyjny lub wiadomość e-mail.

2. Kursy mogą odbywać się w trybie indywidualnym, grupowym, stacjonarnym, online lub hybrydowym – zgodnie z opisem wybranego produktu.

3. Kurs rozpoczyna się po uzgodnieniu terminów i trwa do wyczerpania liczby zajęć przewidzianych w danym wariancie kursu. Termin rozpoczęcia kursu ustalany jest indywidualnie po złożeniu zamówienia i może być uzależniony od dostępności lektorów.

Firma zastrzega sobie miesiąc na zorganizowanie kursu, co dyktowane jest indywidualnym podejściem do każdego zgłaszającego się Klienta.

Jeśli w ramach zakupów promocyjnych Firma wyznaczyła pulę terminów, w jakich może zorganizować takie zajęcia, ale miejsca te wyczerpią się w trakcie trwania promocji, osoby, które nie zdążyły po zakupie wysłać swoich zgłoszeń otrzymają informację o ew. innych wolnych terminach, na które mogą zarezerwować swoje miejsca, bądź też zapytanie o przedłużenie terminu oczekiwania. Jeśli nie wyrażą zgody na żadną z tych opcji, nastąpi zwrot dokonanej przez nie wpłaty.

Jeśli Kupujący wybierze terminy spoza dostępnej puli, a więc miejsca zajęte, Firma przedstawi mu takie same propozycje, jak wyżej, z wyjątkiem dotyczącym pełnego zwrotu środków, gdyż mogą być one pomniejszone o prowizje operatorów płatności. Firma chce w ten sposób zapobiegać wymuszaniu terminów i stratom wynikającym z takich działań, jakie musiałaby ponieść na prowizjach stron trzecich.

Kupujący są informowani na karcie produktu, stronie głównej serwisu oraz w potwierdzeniach zakupu, że Firma nie prowadzi zajęć dla osób nieletnich, a kursy sprzedawane poprzez jej sklep w cenach promocyjnych nie dotyczą szkoleń VIP. Tym samym w zakresie kursów standardowych Firma nie przygotowuje do egzaminów, wydarzeń (wystąpienia publiczne, konkretne negocjacje, rozmowy kwalifikacyjne itp.). Jeśli Kupujący chce wykupić w sklepie Firmy dany kurs, musi najpierw upewnić się, że wszelkie jego specyficzne potrzeby znajdą odzwierciedlenie w zakresie danego kursu, np. kontaktując się z Firmą przed zakupem.

Firma nie bierze odpowiedzialności za sytuacje, kiedy np. na kurs indywidualny Kupujący przysposobi inne osoby wraz z nim, tworząc tym samym grupę; zakupi kurs dla kogoś o innych potrzebach niż wynika z zakresu kursu; zapisze osobę nieletnią. W takich przypadkach Firma – zależnie od zaawansowania prac organizacyjnych lub wykonawczych – może odmówić wykonania kursu, zwracając całość lub część niewykorzystanej kwoty (z odjęciem prowizji operatora płatności) lub nie dokonać zwrotu wcale, jak w §7, pkt 3. W przypadku stwierdzenia, że działania takiego Kupującego naraziły ją na straty moralne lub finansowe, Firma może dochodzić od Kupującego dodatkowego odszkodowania.

4. Kupujący zobowiązany jest do zapewnienia warunków technicznych umożliwiających udział w zajęciach online, w tym:

  • urządzenia z kamerą i mikrofonem,
  • stabilnego łącza internetowego o prędkości min. 6 Mb/s,
  • oprogramowania umożliwiającego połączenia wideo (np. Zoom, Teams).

5. W przypadku zajęć odbywających się po godz. 17:00, pierwszeństwo mają kursy grupowe. Firma zastrzega sobie prawo do przeniesienia, zawieszenia lub odwołania zajęć indywidualnych w tym czasie, jeśli braknie lektora do zajęć grupowych.

6. W przypadku braku możliwości realizacji kursu z powodu braku wolnych terminów, Firma zaproponuje alternatywne rozwiązania. Jeśli Kupujący nie zaakceptuje ich w ciągu 3 dni roboczych, środki zostaną zwrócone w terminie do 14 dni od powiadomienia, tą samą metodą płatności, jakiej użył Kupujący.

Jeśli Kupujący w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania propozycji alternatywnych terminów nie udzieli odpowiedzi, Firma uznaje umowę za niezawartą z winy Kupującego i potrąca z wpłaty koszty operacyjne, o których mowa w §3 ust. 5.

Jeśli Kupujący w tym samym czasie wyraźnie odmówi udziału w kursie z powodu braku wolnych terminów – środki zostają zwrócone w całości w ciągu 14 dni.

7. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc i charakter usług wymagających indywidualnego przydzielenia lektorów, Firma zastrzega sobie prawo rozpoczęcia kursu w terminie do 30 dni od zawarcia umowy, o ile Kupujący zostanie poinformowany o planowanym terminie przed rozpoczęciem nauki.

W przypadkach wyjątkowych, gdy rozpoczęcie kursu w tym czasie nie będzie możliwe (np. z powodu braku dostępnych lektorów lub dużej liczby rezerwacji), Firma zaproponuje Kupującemu nowy termin rozpoczęcia kursu lub – jeśli ten nie wyrazi zgody – dokona pełnego zwrotu wpłaty w terminie 14 dni.

8. Pierwsze spotkanie w ramach kursu ma charakter diagnostyczno-organizacyjny i obejmuje czynności wprowadzające do metody (m.in. analizę językową, omówienie planu nauki, przygotowanie materiałów i dopasowanie zakresu szkolenia do indywidualnych potrzeb Uczestnika).

Wartość pierwszego spotkania wynosi 250 zł brutto i jest uwzględniona w łącznej cenie kursu.

W przypadku rezygnacji z kursu po jego rozpoczęciu, Kupujący ponosi koszt tego spotkania w pełnej wysokości.

9. Kursy zakupione w cenie promocyjnej w ramach akcji rabatowych (np. podczas webinarów, kampanii specjalnych lub ofert ograniczonych czasowo) przysługują wyłącznie jednej osobie i obejmują jeden okres nauki zgodny z warunkami kursu (np. miesiąc zajęć).

Rabat nie może być wykorzystany wielokrotnie ani na kolejne okresy nauki tej samej osoby, ani przenoszony na inne osoby lub inne rodzaje kursów bez zgody Firmy.

Kurs zakupiony w cenie promocyjnej powinien rozpocząć się najpóźniej następnego dnia po upływie terminu, w którym Firma zobowiązuje się rozpocząć kurs, chyba że strony uzgodnią inny termin rozpoczęcia nauki.

Po upływie tego czasu, jeśli Kupujący nie przystąpi do kursu z przyczyn od niego zależnych, wpłata przepada, gdyż Firma rezerwuje zasoby w oparciu o złożone zamówienia.

§5. PŁATNOŚCI I FAKTURY

1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.

2. Płatności dokonywane są za pośrednictwem dostępnych operatorów płatności (np. Stripe, PayPal, Mollie). Obowiązują na nie osobne zasady korzystania i regulaminy tych operatorów. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy, opóźnienia lub problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności, niemniej w przypadku zaistnienia takiej sytuacji dołoży należytej staranności, by pomóc Kupującemu w jej wyjaśnieniu.

3. Po zakończeniu okresu kursu zakupionego w sklepie, Uczestnik może kontynuować kurs na zasadach określonych w aktualnym cenniku dostępnym na stronie https://tarkowski.edu.pl/cennik, o ile nie uzgodniono inaczej w korespondencji mailowej.

4. Faktury przesyłane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Kupującego.

5. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Kupującego przy składaniu zamówienia.

6. Dla transakcji o wartości przekraczającej 2500 zł Firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji Kupującego przed pobraniem środków. W takim przypadku operacja zostanie w pierwszej kolejności autoryzowana (rezerwacja środków), a ostateczne pobranie środków nastąpi dopiero po pomyślnej weryfikacji (np. potwierdzeniu telefonicznym, weryfikacji danych lub przedstawieniu dokumentu tożsamości). Jeśli weryfikacja nie zostanie zakończona pozytywnie w czasie zależnym od operatora płatności, wynikającym z zasad funkcjonowania autoryzacji transakcji w jego systemie, autoryzacja zostanie anulowana, a miejsce udostępnione innym zainteresowanym.

§6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania przyczyny, o ile nie rozpoczęto jeszcze realizacji kursu. Jednak w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Firmy, Firma może pomniejszyć zwracaną kwotę o koszty rzeczywiście poniesione w związku z obsługą płatności (np. prowizje operatorów płatności), jeśli operator nie dokona ich zwrotu na rzecz Firmy.

W takiej sytuacji Firma przedstawi Kupującemu stosowną informację o wysokości potrącenia.

2. Kupujący, dokonując zakupu kursu, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, jeżeli termin rozpoczęcia kursu zostanie ustalony w tym czasie lub jeżeli zakup dotyczy treści cyfrowych dostarczanych w sposób natychmiastowy (np. pliki PDF, nagrania, materiały online, raporty, poradniki, e-booki).

3. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że po rozpoczęciu realizacji kursu traci prawo odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.

Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku wyrażenia zgody i dostarczenia treści cyfrowych w sposób natychmiastowy, traci prawo do odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta.

4. W przypadku odstąpienia od umowy przed rozpoczęciem kursu, Firma zwraca otrzymane od Kupującego płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z uwzględnieniem zasad opisanych w pkt. 1 niniejszego paragrafu.

5. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy po rozpoczęciu kursu, zwrot obejmuje kwotę pomniejszoną o wartość świadczenia już spełnionego (odbyte zajęcia lub zarezerwowany czas lektora).

§7. ODWOŁANIA I REZYGNACJE Z ZAJĘĆ

1. Kupujący ma prawo do odwołania jednych zajęć w miesiącu, z zachowaniem co najmniej 24 godzinnego terminu powiadomienia przed planowanymi zajęciami z możliwością odrobienia tych zajęć w kolejnym m-cu, jeśli Firma będzie miała możliwość ich organizacji.

2. Odwołanie zajęć w zakresie danego m-ca wymaga wysłania wiadomości SMS na numer kontaktowy Firmy i uzyskania potwierdzenia do godziny 22.00 dnia poprzedzającego odwoływane zajęcia.

3. Zajęcia odwołane z zachowaniem procedury mogą zostać odrobione w uzgodnionym terminie w zakresie tego samego m-ca, jeśli Firma ma wolne zasoby. Jeśli to się nie uda, zajęcia takie (wyłączając sytuację opisaną w par. 7, pkt. 1) przepadają odpłatnie, gdyż Firma rezerwuje czas, w grafiku i inne zasoby dla danego Klienta na miesiąc do przodu.

4. Brak powiadomienia o nieobecności skutkuje uznaniem zajęć za odbyte i nie podlega zwrotowi.

5. W przypadku choroby lektora lub innych przeszkód niezależnych od Firmy, zajęcia zostaną odrobione w innym terminie lub nastąpi za nie zwrot.

6. Kurs zakupiony w sklepie internetowym ma charakter pakietowy, z góry opłacony za określony okres nauki (np. 1 miesiąc).

Po upływie 14 dni od zakupu, w przypadku rezygnacji z kursu w trakcie jego trwania, Kupujący ponosi koszt całego opłaconego okresu nauki, gdyż Firma rezerwuje czas w grafiku i zasoby lektorskie na okres nie krótszy niż jeden miesiąc do przodu.

W razie wcześniejszego zakończenia kursu przez Kupującego, nie przysługuje mu zwrot niewykorzystanej części opłaty, chyba że rezygnacja wynika z przyczyn leżących po stronie Firmy.

7. W przypadku zakupu kilku kursów lub pakietu obejmującego więcej niż jeden okres nauki (np. kilka miesięcy z góry), umowa traktowana jest jako jedna całość, a prawo odstąpienia od umowy dotyczy całości świadczenia i wygasa po upływie 14 dni od daty zakupu.

Po rozpoczęciu realizacji pierwszego kursu, ewentualna rezygnacja z pozostałych kursów traktowana jest jako rozwiązanie umowy z winy Kupującego, bez prawa do zwrotu niewykorzystanej części opłaty, z uwagi na rezerwację zasobów Firmy i przygotowanie harmonogramu na cały okres.

§8. REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące realizacji kursu można składać drogą mailową na adres kontakt@tarkowski.edu.pl.

2. Firma rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Kupującego o wyniku postępowania.

3. W przypadku uznania reklamacji, Firma podejmie działania mające na celu naprawienie sytuacji, w tym np. umożliwienie odrobienia zajęć lub zwrot odpowiedniej części opłaty.

4. W przypadku reklamacji dotyczących płatności, błędów transakcyjnych lub zwrotów środków przetwarzanych przez zewnętrznych operatorów płatności (np. Stripe, PayPal, Mollie), Kupujący powinien w pierwszej kolejności skontaktować się bezpośrednio z właściwym operatorem płatności, zgodnie z jego regulaminem.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, blokady lub inne problemy leżące po stronie operatorów płatności, jednak dołoży należytej staranności, aby pomóc Kupującemu w wyjaśnieniu sprawy i przekazaniu niezbędnych informacji.

5. W przypadku wykrycia prób nadużyć (np. składania wielu zamówień na różne kursy z jednego adresu IP lub na powiązane dane, powtarzających się transakcji z tej samej karty lub konta z zamiarem wywołania masowych zwrotów), Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, odmowy realizacji kolejnych zamówień oraz odmowy zwrotu środków do czasu wyjaśnienia sprawy z operatorem płatności celem ustalenia okoliczności. W przypadku potwierdzenia nadużycia lub działania w złej wierze, Firma może dochodzić od Kupującego odszkodowania za rzeczywiście poniesione koszty transakcyjne oraz straty związane z rezerwacją zasobów a także zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy i powiadomienia odpowiednich organów.

§9. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Centrum Szkoleń DirectMe Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Focha 42a/36, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732964711, KRS: 0001186600.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy, wystawiania faktur, kontaktu z Kupującym oraz działań marketingowych własnych Firmy.

3. Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności, dostępna na stronie https://tarkowski.edu.pl/ochrona-danych.

§10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2. Spory z konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, tj. sąd właściwy dla miejsca zamieszkania konsumenta.

3. W przypadku przedsiębiorców właściwy jest sąd siedziby Firmy.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 15 października 2025 r.

 

0

Kwota za zamówienie