FAQ – najczęściej zadawane pytania

Kurs i nauka języka angielskiego Częstochowa – najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat tego jak organizujemy kursy oraz całą naukę języka angielskiego w naszej szkole w Częstochowie.

W RAZIE LOCKDOWNU – ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ PROBLEMÓW ONLINE

Co to jest metoda bezpośrednia?

Co to jest metoda bezpośrednia?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym filmie oraz POD TYM LINKIEM, gdzie możesz ściągnąć e-booka, który wszystko Ci wyjaśni. Jeśli jednak masz pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, zapraszamy do KONTAKTU.

Czy nauczacie także dorosłych? W jakim wieku?

Czy nauczacie wyłącznie dorosłych? W jakim wieku?

Tak. Obecnie nauczania dzieci i młodzieży nie mamy nawet w Ofercie. Przede wszystkim skupiamy się na nauczaniu osób dorosłych w grupach, indywidualnie oraz w zakładach pracy. Mamy w tym doświadczenie od 2004 roku, pracując wyłącznie metodami bezpośrednimi – także własnymi wariantami tych metod, które funkcjonują u nas jako ćwiczenia specjalne, jak choćby dostępny także osobno MindBreaker.

Wiek nie gra roli. Na kursach mieliśmy i mamy osoby, które jeszcze nie zaczęły kariery zawodowej, jak i panie domu, które przerwały karierę na dłużej, osoby pracujące fizycznie, biznesmenów, polityków, artystów, sportowców, naukowców oraz osoby, które kariery skończyły ze względu na wiek, ale chciały nauczyć się języka angielskiego od zera lub podszlifować umiejętności. “Radzimy” sobie z każdym – zapraszamy!

Czy muszę coś notować podczas kursu?

Czy muszę coś notować podczas kursu?

Absolutnie nie – wszystko znajduje się w podręczniku i w nagraniach MP3. Lektor zadaje pytania z podręcznika. Są tam także przykładowe odpowiedzi dla ucznia, ale zachęcamy do odpowiadania – na ile to możliwe na danym etapie – swobodnego, by przypadkiem nie nauczyć się podręcznika na pamięć!

Notowanie podczas lekcji całkowicie zaburza naukę ze słuchu i proces mówienia w języku angielskim. Właśnie dlatego nic nie może nam przeszkadzać w przyzwyczajaniu Was do tego, co naturalne. W końcu tak samo nauczyliśmy się naszego języka – próbując mówić i będąc poprawiani. Nikt nie uczył nas poprzez regułki gramatyczne, nie kazał notować i nie zamęczał listami słówek. Pokazywano nam przedmioty i czynności, które nazywaliśmy, opisywaliśmy, dzięki czemu rozwijaliśmy zdolności komunikacyjne coraz bardziej. Reguły, zasady biorą się z własnego doświadczenia uczniów, a lektorzy sterują umiejętnie całym procesem.

Przez pierwsze dwa tygodnie uczeń nie ma nawet dostępu do podręcznika czy innych materiałów, by nauczył się uczyć ze słuchu i sam sprawdził, ile daje mu taka nauka angielskiego!

Raz na jakiś czas mamy do wykonania ćwiczenie pisemne oraz naukę czytania na głos, bo w języku angielskim różnice w dźwiękach i tym, jak je zapisujemy, bywają ogromne. Ale dzieje się to w konkretnych momentach nauki – raz na jakiś czas.

Czy nauka języka angielskiego w metodzie bezpośredniej wiąże się z pracami domowymi?

Czy nauka języka angielskiego w metodzie bezpośredniej wiąże się z pracami domowymi?

Absolutnie, jak najbardziej… nie! To trening jest najważniejszy. Zabieranie ćwiczeń do domu powoduje, że nie mielibyśmy kontroli nad tym, jakie błędy uczeń popełnia i co mu się utrwala. Owszem, jest dostęp do ogromnej platformy e-learningowej, na nagraniach jest wszystko to, co dzieje się na lekcji i co jest w podręczniku, ale to są dodatki dla tych, którzy chcą uczyć się szybciej lub na jakiś czas tracą możliwość uczestniczenia w kursie.

Jeśli trenujesz na siłowni, to raczej nie zabierasz ze sobą do domy atlasa, bieżni i innych elementów wyposażenia, żeby bez trenera nabawić się kontuzji, prawda? Owszem, metody tradycyjne przyzwyczaiły nas wszystkich do samotnej, ciężkiej pracy pozalekcyjnej (za którą jeszcze płacimy). I to jest błąd! W ten sposób – poza wspomnianymi problemami – osoba szkolona przemęcza się szybko i traci radość z uzyskiwanych rezultatów. A tego typu nauka u nas nie może mieć miejsca!

Co wchodzi w skład kursu metody bezpośredniej?

Co wchodzi w skład kursu metody bezpośredniej?

Przede wszystkim trening na zajęciach. Bazuje on na specjalistycznych podręcznikach Direct Method for English. Do podręcznika dołączone są nagrania MP3. Są to wszystkie pytania oraz przykładowe odpowiedzi z książki. Każdy podręcznik ma także kod dostępu do olbrzymiej platformy e-learningowej dopasowanej ściśle do każdego fragmentu danej lekcji. Koszt zestawu to zaledwie 60zł (cena na rok 2022).

Korzystanie z tych dodatków nie jest formą pracy domowej. Z podręcznika czasem uczestnicy kuru korzystają na zajęciach – gdy uskuteczniamy trening czytania na głos i podsumowania danego modułu za pomocą odpowiednich do tego ćwiczeń lub gdy mamy do odczytania dialog lub artykuł, na bazie którego dyskutujemy.

Nagrań słuchać można w każdej chwili – wręcz nawet puszczać je gdzieś “w tle” – dla lepszego ćwiczenia nauki ze słuchu.

Z platformy skorzystają ci, którzy chcą zgłębić dane zagadnienia językowe lub poćwiczyć coś, na czym ich nie było podczas kursu.

Czy lektor jest na stałe przypisany do zajęć?

Czy lektor jest na stałe przypisany do zajęć?

Zwykle nie. Wyjątkiem są kursy specjalistyczne, które wykraczają z jakiegoś względu poza ramy nauki prowadzonej metodą bezpośrednią z podręczników DMfE. A i wtedy staramy się przypisać zajęcia więcej niż jednemu lektorowi – tak bywa np. w zakładach, gdzie kursanci muszą już w trakcie standardowych zajęć ćwiczyć rozmowy związane z ich pracą. Lektor jest nauczycielem, a nie inżynierem, dentystą itp., więc nawet po polsku może nie znać specyfiki pracy danego zawodu. Uczymy się jej dla naszego Klienta na tyle, by umożliwić mu konwersację w danym temacie. Dlatego zwykle ogranicza to ilość lektorów w takich przypadkach.

Podczas zajęć standardowych wymiana lektorów służy kilku kwestiom:

  • Lektor nie przyzwyczaja się zanadto do grupy, więc nie obniża poprzeczki.
  • Grupa nie przyzwyczaja się do jednej osoby prowadzącej, więc stara się trzymać poziom.
  • Uczniowie grupowi i indywidualni zachowują wrażenie rozmów z różnymi ludźmi, co jest elementem treningu – ćwiczymy nie tylko język angielski, ale też zdolności interpersonalne!
  • Nauczamy lepiej, dzieląc się doświadczeniami i spostrzeżeniami.
  • W razie niedyspozycji kogoś z nas, nie odwołujemy zajęć i nie tworzy się dłuższa przerwa, która byłaby bardzo niepożądana dla treningu językowego.

Jak często odbywają się zajęcia i w jakich terminach?

Jak często odbywają się zajęcia i w jakich terminach?

Kurs prowadzony metodą bezpośrednią to trening językowy, który w ok. dwa tygodnie przenosi wiedzę i umiejętności do pamięci trwałej jako realną umiejętność komunikacji w języku angielskim. Dlatego niezbędnym minimum spotkań są dwa spotkania na tydzień po 100 minut każde (to jakby dwie godziny lekcyjne po 50 min., co z kolei także służy pewnym celom, o których można więcej poczytać lub pooglądać TUTAJ).

Powyżej tego minimum osiągamy znakomite rezultaty, ale zwykle przy nie więcej niż 3 spotkaniach tygodniowo. Nauka odbywająca się częściej oznaczałaby, że proces powtórek zbyt szybko wyzbywa się tego, co powinno być jeszcze przećwiczone, a za dużo jest nowego materiału.

Poniżej tego minimum mózg nie jest w stanie zapamiętywać tego, co powinno zostać przeniesione do pamięci trwałej. W jednym wyrazie można popełnić kilka błędów – mogą one dotyczyć znaczenia, użycia go w odpowiednim miejscu oraz wymowy. Skoro tak, to w całym zdaniu takich błędów może być za pierwszym razem sporo. Lektor poprawia każdy najmniejszy błąd, ale po tygodniu nieobecności uczeń jedynie mgliście pamięta, co w ogóle było robione, więc równie dobrze postęp może być żaden.

Jeśli spotykamy się odpowiednio często i regularnie, nauka języka odbywa się prawidłowo. Na jednych zajęciach uczeń popełnia błędy, na drugich przypomina sobie, że poprzednio w tych samych miejscach, co obecnie, był już poprawiany. Na trzecich wie, że z jego wypowiedzią może być coś nie tak w danym miejscu i jest ostrożny, a na czwartych świadomie wybiera właściwą formę.

Nie prowadzimy standardowych zajęć DMfE tylko raz w tygodniu lub tylko jedną godzinę dziennie, gdyż jest to nieskuteczne i nie mamy przez to nawet takich możliwości w naszym grafiku.

Więcej o terminach kursów – także indywidualnych – dowiesz się NA TEJ STRONIE. Jeśli jednak masz pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, zapraszamy do KONTAKTU.

Jak duże są grupy?

Jak duże są grupy?

Wszystkiego o wielkości grup oraz zasadach organizacji kursów oraz ogółem nauki języka angielskiego w naszej szkole w Częstochowie dowiesz się NA TEJ STRONIE. Jeśli jednak masz pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, zapraszamy do KONTAKTU.

Co wybrać: lekcje indywidualne czy naukę angielskiego w grupie?

Co wybrać: lekcje indywidualne czy naukę angielskiego w grupie?

Wszystko zależy od Twoich potrzeb i możliwości. Jeśli chcesz uczyć się szybciej i trenować więcej, nauka na kursie indywidualnym jest oczywistą odpowiedzią. Dodatkowo nie ograniczają Cię ścisłe terminy, w jakich odbywają się kursy grupowe w naszej szkole w Częstochowie. Wynikają one z najczęstszych możliwości osób zapisujących się na takie lekcje, więc musimy dostosować grafik do tego, co najwięcej osób wybiera, jako możliwe terminy. Nauka indywidualna zależy od Twojego wyboru terminów i tego, czy jesteśmy w stanie dane terminy zaakceptować.

Podczas zajęć grupowych sprawdzasz jak Ci idzie nauka komunikacji po angielsku z innymi, a nie tylko z lektorem, ale też proces nauczania (pytania zadawane z podręcznika podczas lekcji w celu prowadzenia mini-konwersacji) rozkłada się na wszystkich uczestników w grupie. Jeśli grupa przerywa kurs po zakończeniu jakiegoś założonego etapu, należy liczyć się z przymusowym “odpoczynkiem” od kursu. Zaletą jednak z pewnością będzie cena. Niemniej, jako że kupujesz kurs jako komplet godzin nauki do odbycia w ustalonych terminach, nieodbyte zajęcia przepadają, jeśli nie ma grupy na podobnym poziomie, żeby w niej odrobić zgłoszoną wcześniej nieobecność (także w ograniczonym zakresie, by nie przeciążać innej grupy, która także ma jakiś limit osób).

Na kursie indywidualnym poświęcamy czas tylko Twoim problemom, przez co nauka może znacznie przyspieszyć tam, gdzie nie wymaga ona zintensyfikowanego treningu.

Wspomnieliśmy już o terminach, więc pamiętać należy, że zajęć można mieć więcej niż standardowe minimum, by jeszcze przyspieszyć proces. Jeśli Klient indywidualny odpowiednio wcześniej zgłosi nieobecność, zajęcia albo się nie odbywają, albo zostają przeniesione, jeśli po obu stronach istnieje taka możliwość. Niemniej, by zachować skuteczność metody i miejsce w grafiku, zajęć musi odbyć się nie mniej niż 3/4 założonych na dany miesiąc (przy założeniu skutecznego minimum, jakim są 2 spotkania na tydzień lub skutecznego maksimum 3 spotkań na tydzień w wypadku zajęć DMfE).

Cena jest wyższa niż na kursie grupowym, ale też progres czasem potrafi znacznie wyprzedzić koszty, gdyż już w kilka miesięcy udaje się niekiedy uzyskać to, co w grupie trwa ponad rok – czyli w efekcie końcowym płacisz mniej i szybciej uzyskujesz pożądany efekt. To jak jazda bardzo szybkim środkiem transportu: płacisz więcej, ale nie tracisz czasu, a dla wielu osób czas to przede wszystkim pieniądz.

Jeśli masz kłopot z wyborem, napisz do nas poprzez stronę KONTAKT, opisz swoje potrzeby – zdaj się na nasze wieloletnie doświadczenie. Chętnie pomożemy w ustaleniach!

Jak zapisać się na kurs?

Jak zapisać się na kurs?

Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, do którego dostęp jest na TEJ STRONIE. Jeśli zapisujesz się na kursy grupowe, poinformujemy Cię, czy grupa na Twoim poziomie istnieje i jakie są terminy kursów. Jeśli nie – dołączysz do oczekujących na utworzenie się nowej grupy. W obu przypadkach zarezerwujesz miejsce zwrotnym wpisowym, bez którego nie jesteśmy w stanie rezerwować miejsc ze względu na dużą ilość fałszywych zgłoszeń. Wszystkie szczegóły tego procesu uzyskasz w mailu, który przesyłamy po otrzymaniu Twojego zgłoszenia.

Metoda bezpośrednia to bardzo wyspecjalizowana usługa szkoleniowa, która wymaga bardzo dokładnego dopasowania Uczestników do danego poziomu i danej grupy. Dlatego czas oczekiwania na dołączenie do kursu może być bardzo różny. W przeciwieństwie do metod tradycyjnych, które nauczają o języku (zwykle po polsku, więc poziomy uczniów na sali mogą być dowolne), ale nie posługiwania się nim, nauka na naszych kursach prowadzona jest po angielsku. Dlatego osoby na poziomie podstawowym uczą się najprostszych wypowiedzi i wyrazów opisujących to, co można pokazać w sali lekcyjnej, a osoby na wyższych poziomach rozmawiają o coraz bardziej abstrakcyjnych rzeczach, bezpośrednio wyobrażając je sobie i opisując po angielsku bez użycia języka polskiego. Wymieszanie takich uczniów na kursie nie może mieć w naszej szkole miejsca.

Również dlatego na zajęciach grupowych mamy aż dwie lekcje próbne, by upewnić się, że każda osoba pasuje do danego poziomu. Natomiast na zajęciach indywidualnych wystarczy jedna lekcja, by Klient zdecydował, czy tego rodzaju kurs języka angielskiego jest dla niego odpowiedni.

Każdy test kwalifikacyjny sprawdzany jest przez metodyka, który określa nie tylko gdzie popełniony został błąd, ale też jakiego rodzaju. Dlatego ważnym jest, by osoba, która chce zacząć naukę języka angielskiego od wyższego poziomu wypełniła test jak najszybciej i tylko dotąd, dokąd potrafi oraz dokąd jest pewna odpowiedzi. Obrazuje to, jak wyglądałaby jej rozmowa po angielsku, gdyby obecnie do niej doszło.

Nie odsyłamy szczegółowych wyników testu, gdyż prawidłowe odpowiedzi nie mogą zostać upublicznione, a także chcemy uniknąć przestojów w obsłudze zgłoszeń oraz istniejących kursów, do czego mogłoby dojść, gdyby nieuczciwe osoby potraktowały naszą pracę jako darmowe sprawdzanie swojej wiedzy językowej na szeroką skalę.

Czy muszę znać już język angielski, jeśli chcę zapisać się na jego naukę w Waszej szkole?

Czy muszę znać już język angielski, jeśli chcę zapisać się na jego naukę w Waszej szkole?

Nie! To bardzo złe i mylne stwierdzenie bierze się z praktyk stosowanych w szkołach nauczających metodami tradycyjnymi. Jeśli jest w nich podział, to na grupy o ok. 3 poziomach, a zajęcia prowadzone są zwykle po polsku, więc czasem długo można nie zorientować się, kto na sali prezentuje jaki poziom wiedzy. Podczas kartkówek okazuje się, że jedna osoba prawie nie zna języka angielskiego, a inna uczestniczyła już w niejednym kursie i jej wiedza teoretyczna jest na poziomie znacznie wyższym.

Na kursach grupowych języka angielskiego organizowanych w naszej szkole nauka odbywa się na ściśle wyznaczonych poziomach, których może być nawet 20. Osoba nie znająca angielskiego nie może być w grupie z osobą na jakimkolwiek wyższym poziomie. Taka nauka dla nich obu nie miałaby sensu. Na kursie podstawowym uczymy wszystkiego od zera – od najprostszych i najpopularniejszych w języku słów oraz konstrukcji, by już na pierwszych zajęciach uczeń mówił całymi zdaniami. Stąd zwykle już po dwóch tygodniach nie dałoby się do takiej grupy dołączyć kogoś całkowicie początkującego, bo nawet na tym etapie nie zrozumiałby, o czym jest mowa na zajęciach.

Na późniejszych etapach różnice nie są już tak drastyczne, ale ktoś źle zaklasyfikowany (np. celowo zawyżający na teście swój poziom o połowę danego podręcznika), nie odnajdzie się w danej grupie i może spowodować poważne problemy sobie oraz innym. Dlatego mocno dbamy o to, by wszyscy do siebie pasowali oraz weryfikujemy to kilkuetapowo.

Poziomy wyższe pozwalają na rozwój swobodnego wypowiadania się, a klasyfikacja na nie odbywa się za pomocą testu, który można wypełnić, zapisując się na zajęcia próbne TUTAJ.

Jak szybko nauczę się mówić po angielsku na Waszych kursach?

Jak szybko nauczę się mówić po angielsku na Waszych kursach?

Na kursach grupowych jeden podręcznik powinien być przerobiony w kilka miesięcy. Ale to statystyka. Jeden podręcznik ma 120 stron, inny 160 – i jeszcze dodatkowe konwersatoria. W podręczniku Book 1 pytania będą kilka razy krótsze i prostsze niż w podręczniku Book 4, gdzie każde pytanie może być początkiem niewielkiej dyskusji z danym uczniem. Pytanie brzmi: jak daleko Ty potrzebujesz wejść w naukę języka, by osiągnąć to, co jest Ci potrzebne? Porozmawiaj z nami poprzez stronę KONTAKT, jeśli potrzebujesz konsultacji zanim podejmiesz naukę w naszej szkole!

Ogólne założenie można podać takie: jeśli uczysz się od zera, musimy spowodować, że będziesz w stanie wypowiadać się na niemal każdy temat za pomocą jak najprostszych, ale skutecznych konstrukcji – choćby oznaczało to opisywanie rozmaitych zjawisk “dookoła”, ale nadal – skutecznie. To takie podstawowe założenie, żeby wypuścić w świat osobę w tym świecie “bezpieczną”. Z drugiej strony – bez względu na poziom potrzebujemy zwykle roku, by wytrenować w danej osobie właściwe odruchy myślenia i mówienia po angielsku, bez obciążeń, jak rozmaite blokady, tłumaczenie na polski, myślenie o gramatyce itd.

Czy zajęcia odbywają się z native speakerami?

Czy zajęcia odbywają się z native speakerami?

Jak dotąd nie zatrudnialiśmy na dłużej osób z zagranicy. I mamy ku temu kilka ważnych powodów, które się potwierdziły:

  • Uczymy języka poprzez używanie go, więc wykwalifikowany do tego lektor i tak prowadzi zajęcia po angielsku. A nie jest to osoba przypadkowa, lecz specjalista języka angielskiego, który sam nauczył się go i zgłębiał świadomie. Dlatego raczej wie o nim więcej niż przeciętna osoba, która tego języka używa na co dzień, ale nie przygląda się jego budowie, procesom i niekoniecznie mówi nim zawsze poprawnie. Ilu Polaków mówi “weszłem” lub używa słowa “bynajmniej” w miejsce “przynajmniej”? Przykłady można mnożyć.
  • Native speaker niekoniecznie rozumie mentalność osoby z innego kraju, sposoby rozumowania i opisywania rzeczywistości w języku tej osoby, więc niekoniecznie potrafi skutecznie do niej dotrzeć i pokazać jak ma myśleć i mówić w kompletnie obcym jej systemie rozumowania. Dla niego jego język jest naturalny i zwykle nie rozumie, jak ktoś może nie postrzegać go w ten sam sposób. Przez to co najwyżej może uczyć go na zasadzie samych powtórzeń, ale bez zrozumienia po stronie ucznia. Lektor Polak ma tę samą mentalność i sposób opisywania świata po polsku co jego uczeń, więc skoro przeszedł przez pewną drogę do uzyskania realnych umiejętności językowych w języku angielskim oraz ma wszelkie predyspozycje do bycia trenerem językowym, to z pewnością skutecznie przez tę drogę przeprowadzi innego Polaka. Native speaker często dziwi się, że w ogóle różnice w postrzeganiu i opisywaniu świata w obu językach istnieją, a coś takiego, jak dwa czasy teraźniejsze i dwa przeszłe w angielskim, podczas gdy w polskim mamy po jednym, to dla takiej osoby czysta abstrakcja. A my jednak wiemy, jak spowodować, że polski uczeń potrafi w wyniku ćwiczeń biegle korzystać z tych konstrukcji w sposób naturalny. 😉 Więcej o temacie native speakeów znajdziesz w TYM FILMIE – na podstawie różnic w rozumowaniu Polaka i osoby anglojęzycznej.
  • Native speaker to zwykle przypadkowa osoba bez kwalifikacji do nauczania (np. pracuje w jakimś lokalnym zakładzie, więc mieszka w danym mieście), co niesie ze sobą wiele niekoniecznie dobrych konsekwencji. Natomiast zagraniczne kursy przygotowawcze do nauczania obcokrajowców angielskiego są bardzo pobieżne i ogólnikowe. To jak zatrudnienie dowolnej “osoby z ulicy” do delikatnego i bardzo specjalistycznego procesu, jakim jest nauczanie metodą bezpośrednią. Żeby lepiej to uzmysłowić: spośród potencjalnie wykwalifikowanych do trenowania językowego kandydatów na lektorów przyjmujemy na kilkumiesięczny trening jedną osobę na kilka lat, więc widać ciężar tego, co lektor musi w zakresie nauczania potrafić, a to wyklucza dostępne zwykle osoby z zagranicy.

Czy mogę zapisać do Was dziecko na korepetycje?

Czy mogę zapisać do Was dziecko na korepetycje?

Przykro nam, ale nie. Pracujemy zupełnie innym systemem niż nauka tradycyjna, z którą nie chcemy mieć nic wspólnego. Jest nieefektywna, utrwala bardzo złe nawyki w nauczaniu oraz niewłaściwe formy językowe.

Żeby lepiej zrozumieć, porównaj nas do chirurga, który potrafi spowodować, że pacjent przychodzący na operację z uszkodzonym rdzeniem kręgowym, może potem chodzić. A chwilę później ktoś prosi tego lekarza, żeby nauczył jego dziecko grać w piłkę, by miało lepszą ocenę z WF-u. Tak – właśnie tak dalece różnimy się od tego, czego wymaga szkoła, a czym my się zajmujemy.

Korepetycje mają za zadanie pomóc dziecku w zrobieniu szkolnego ćwiczenia tak, by odpowiedzi pasowały do tego, co dany chory system przewiduje. My nauczamy posługiwania się językiem angielskim swobodnie i bez barier w realnym życiu – zwłaszcza w pracy i na rozmaitych wyjazdach. To zupełnie inna dziedzina niż to, czego potrzebujesz.

Czy przetłumaczycie mi tekst?

Czy przetłumaczycie mi tekst?

Niestety nie. Nie jesteśmy tłumaczami, jak nie każdy lekarz to dentysta. Nie wykluczamy możliwości przekierowania do zaufanych specjalistów w tej dziedzinie, ale taka możliwość będzie wyraźnie widoczna na naszej stronie.

Na co dzień prowadzimy naukę języka angielskiego poprzez konwersację, mierzymy się z barierami psychologicznymi i logopedycznymi naszych Klientów. Uczymy ich wypowiadać się jasno, jednoznacznie i swobodnie w języku angielskim, poprawiając natychmiast każdy ich błąd oraz podpowiadając możliwe formy wypowiedzi, zanim uczeń zorientuje się, że w ogóle potrzebowałby naszej pomocy.

Tłumaczenie tekstów to zupełnie inna praca, która wymaga innego warsztatu oraz czasu, którego zwykle bardzo nam brakuje, gdyż specjalistów w naszej dziedzinie jest nadal bardzo niewielu. Na szczęście wyspecjalizowanych tłumaczy jest mnóstwo, więc radzimy skorzystać z ich usług.