BLOK MARKETINGOWY

[cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”30″ data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_heading type=”h2″ font_weight=”normal” font_style=”normal” text_align=”center” margin_top=”0″ margin_bottom=”20″ animation_delay=”0″]Blok Marketingowy – o czym jest?[/cmsmasters_heading][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_text animation_delay=”0″]

Blok Marketingowy w rzeczywistości jest czymś o wiele szerszym. Łączy w sobie rozmaite zakresy marketingu, PR, szeroko rozumianej komunikacji przedsiębiorstwa z klientem, inwestorem i współpracownikami, a nawet naukę współpracy ze specjalistami IT oraz użytkowania zaawansowanych narzędzi dostępnych na rynku, przeznaczonych do monitorowania i automatyzacji wielu czasochłonnych procesów marketingowo-sprzedażowych.

Wszystko to ma na celu stworzenie przedsiębiorcy świadomego aktualnych trendów w zakresie reklamy, komunikacji z klientem (w sensie relacji produkt/usługa-klient) i komunikacji z fachowcami. Znając, choćby pobieżnie, daną dziedzinę, jak np. webdesign czy reklamę wizualną, łatwiej jest przedsiębiorcy brać udział w dialogu z wykonawcą i lepiej wykonawcę dobierać. Pozwala to także podjąć decyzję, czy robić coś taniej samemu (ze względu na wiedzę i umiejętności), ale kosztem swojego czasu, czy też zlecić to fachowcom.

Działająca na bazie tego doświadczenia firma łatwiej przyciągnie solidnych i oddanych pracowników oraz poważnych inwestorów, łatwiej sprzeda to, co w danym momencie sprzedane być musi – a więc nie tylko produkt, ale też i swój wizerunek, budując solidną markę.

Oczywistą konkluzją jest także realna korzyść z oszczędności, jakie niesie za sobą odpowiedni dobór środków przekazu informacji o firmie i produkcie oraz radzenie sobie w kryzysowych sytuacjach, z których nie tylko można wyjść niwelując znacznie straty, ale także (biorąc pod uwagę naukę wyniesioną z poprzednich Bloków) przekuć przeciwności w atuty płynące z danej sytuacji. Przykładowo: potrafiąc sprawnie liczyć koszty i konsekwencje działań, przedsiębiorca może – nawet wbrew zasadności, choć mając na uwadze zdrowy rozsądek – przyjąć skargę klienta, rozwiązując na jego korzyść reklamację i przy okazji pokazując wielu innym bezpieczeństwo transakcji oraz dalszego korzystania z produktu oferowanego przez tę firmę.

Przeczytaj ogólne informacje o Kursie Praktycznej Nauki Biznesu >>

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]