BLOK KREATYWNY

[cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”30″ data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_heading type=”h2″ font_weight=”normal” font_style=”normal” text_align=”center” margin_top=”0″ margin_bottom=”20″ animation_delay=”0″]Na czym polega Blok Kreatywny?[/cmsmasters_heading][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_text animation_delay=”0″]

Blok Kreatywny ma uświadomić osobom chcącym otworzyć firmę, że to, co uważają za dobry pomysł i w czym utwierdzają ich znajomi (a czasem całkiem poprawnie przeprowadzone badania i ankiety), niekoniecznie jest tym, co potencjalni klienci faktycznie by kupili lub co by kupili w sposób, jaki sobie początkowo planujemy.

Z zasady Blok Kreatywny bywa najbardziej szokujący i oczyszczający; uczący myśleć trzeźwo; odsiewający entuzjazm do stania się bogatym od prawdziwej charyzmy w biznesie; dający odwagę tym, którzy są niepewni, a myślą prawidłowo; pomagający osobom zbyt pewnym siebie poddawać w wątpliwość ich własne pomysły.

Chcemy także pokazać uczestnikom, że otwarcie i początkowe etapy prowadzenia firmy, to głównie bardzo ciężka praca oraz bezustanne inwestycje, które muszą być dobrze przewidziane i wdrażane bez paniki lub nadmiernego entuzjazmu, a poza planem lub pod wpływem spontanicznych i nieprzemyślanych impulsów, których nie należy mylić z wyczuciem w biznesie oraz umiejętną improwizacją.

Zanim uczestnicy zaczną prawdziwą naukę sedna prowadzenia przedsięwzięcia, muszą zobaczyć, o jak wielu sprawach nie pamiętali lub w ogóle nie pomyśleli już na początku.

Często, nie posiadając doświadczenia, albo myśląc utartymi torami, tacy przedsiębiorcy mogą szybko utknąć, a z drugiej strony – z przeszkód robić problemy nie do przejścia. Dlatego też już na tym etapie nauczamy skutecznego thinking outside the box, jako że samo wymyślenie i wprowadzenie produktu, a co za tym idzie model firmy, wykorzystywanych technologii oraz marketingu, są z tym pierwszym etapem ściśle powiązane.

Uczestnik nie ma się bać prowadzenia biznesu, ale też powinien być być bezustannie ostrożny, zastanawiając się, o czym mógł nie pomyśleć pod wpływem chwili oraz entuzjazmu, gdy uchwyci się jakiegoś pomysłu.

Kurs Praktycznej Nauki Biznesu wykorzystuje wszelkie dostępne narzędzia i sposoby przekazywania wiedzy, jakie trenerzy uznają za efektywne i z których sami – jako praktycy – korzystają w swoim biznesie. Przykładowo i pozornie paradoksalnie: uwzględniona w tym Bloku nauka korzystania z arkuszy kalkulacyjnych w trakcie ćwiczeń nie ma tu na celu tworzenia skomplikowanych formuł, których użyteczność na tym etapie byłaby trudna do przewidzenia. Ma to być raczej nauka porządkowania wiedzy o pomysłach, wydatkach i przychodach, a więc nauka projektowania firmy “na papierze” za pomocą “gołych” liczb i czytelnych tabel.

Przeczytaj ogólne informacje o Kursie Praktycznej Nauki Biznesu >>

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]